luni, 10 decembrie 2007

inceputul unui sfarsit..poveste de mijloc...

..se spune ca totul are un inceput si un sfarsit...dar se pare ca sfarsitul nostru a avut un nou inceput..nu cred in reincarnare, dar am perceput totul, nu ca o noua sansa, ci ca o atentionare...puncte puncte pt ca m am intors in trecut si inca ma voi intoarce, dar nu pentru mult...este frumos sa ti aduci aminte de trecut cu placere si avand in vedere prezentul, as vrea sa fiu din nou mica...
...exista o foaie mototolita de vreme dar a carei continut este omniprezent in mintea mea... de fiecare data cand o citesc imi aduc aminte cu nostalgie de tot si uneori 
chiar lacrimez...unii stiu despre ce e vorba..."as vrea ca pe hartie sa astern toate
vorbele frumoase din lume, sa va iau toate temerile si durerile si sa va las in loc doar liniste, noroc si multa dragoste"...vorbe simple dar cu semnificatie majora..."inima insa mi o ia inaintea mintii si sentimente de toate culorile si tonalitatile se amesteca si rasuna intr o simfonie careia nu mai reusesc sa i gasesc dirijorul"...."de azi si pana cand voi spuneti punct ...si de la capat... va capata un sens in viata voastra si va va ajuta sa ardeti cu propria flacara tot ce v am daruit inca din prima zi..."......"visati vise mari , caci cele mici sunt lipsite de minunatie.si nu uitati ca zborul autentic presupune inaltimi ametitoare, la care ajungem doar prin regrete si melancolii. asadar...punct...si de la capat !! va iubesc !! " (2004)

Niciun comentariu: